Ajándékozzunk meleget a hidegben reszketőknek!

Fényk.0112.jpg

Fényk.0115.jpg

Fényk(1).jpg

kutyamellények.jpg

Kedves Látogatóim!

Most nem adni szeretnék, hanem kérek.

Nem magamnak, hanem azoknak, akik segítségünk nélkül talán nem élik meg a tavaszt.

Már többször írtam szomorú sorsukról, és kértem segítséget a hajléktalan emberek részére, gyűjtöttem a család nélkül felnövő, intézeti gyermekeknek, beszámoltam a fogyatékkal élőkért tett próbálkozásaimról.

Most a kidobott állatoknak kérek segítséget.

Hogyan segíthetünk?

Adónk 1 %-nak felajánlásával, pénzadománnyal, örökbefogadással, étel, és pokróc ajándékozással..., vagy úgy, ahogy én teszem, hordható szeretettel..., vagyis mellény kötésével.

Nem vagyok gyakorlott kézimunkázó, de az alapokat ismerem. Ha Ön képes rá, hogy egy sálat megkössön, akkor a kutyamellény elkészítése sem fog gondot okozni.

Lehetőleg vastag fonalat válasszon, és lásson neki most, hogy mielőbb meleget ajándékozhasson egy olyan kutyának, akinek hatalmas erőpróba a tél, mert nem kevesebb a tét, mint az élete.

Szállást, ételt, ha szerényen is, de biztosítanak az állatmenhelyek az oda elkerülő állatoknak, de további luxusra, ruhára már nincs keret.

A mellény?

Egy passzéval kezdett, és befejezett téglalap, mely nyaknyílással, és oldalainak összehorgolásával készül.

Mivel saját kutyáink egyike fiú, az Ő ruháját a pisilést is bekalkulálva kicsit módosítottam. A téglalap has felőli része rövidebb, mint az, ami a hátát takarja, hogy ne zavarja kisdolgának elvégzésében.

Ha nincs ötlete, hogy hol adhatná le az elkészült mellényeket, akkor kattintson ide, és válassza ki az Önhöz legközelebbi menhelyet:

http://hungarovetrendelo.ning.com/notes/Magyarorsz%C3%A1gi_%C3%A1llatmenhelyek_list%C3%A1ja

Köszönöm idejét, figyelmét! Kérem, ha teheti, segítsen!

"Egy csontot dobni a kutyának még nem jótékonyság. A jótékonyság megosztozni a csonton a kutyával, amikor ugyanolyan éhes vagy, mint ő."

(Jack London)

Sági Erzsébet

Illusztráció: saját fotó, melyen családunk kutyái láthatók a világ legegyszerűbb kutyaruhájában, az általam készített mellényben, valamint a nyáron készült - és a ceglédi menhely kutyáinak szánt - mellény-ajándékok, miket nyáron készítettem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása