Könyvvásárlás a neten

Könyvet rendeltem a neten. Gyakran megteszem, mert kényelmesebb az otthoni böngészés megrendeléskor, és az átvétel is egyszerűbb a helyi postán, mint a közeli városba utazni - mivel településünkön nincs könyvesbolt - a megkívánt könyvért.

A könyv megérkezett, ám, ha csak ennyi lenne a történet, akkor nem posztoltam volna ide.

A továbbiakat nem kommentálom, legyen elég, hogy közreadom levelezésünket.

 

Egy ismert könyves cég levele:

"Tájékoztatjuk, hogy a megrendelt termékeket kézbesítésre átadtuk.

Nagyon sajnáljuk, hogy csomagját csak késve tudtuk útnak indítani, az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
Kárpótlásul fogadja el tőlünk Stahl Judit szakácskönyvét, melyet csomagjában talál.

Reméljük, továbbra is vásárlóink között köszönthetjük Önt!

Üdvözlettel:
........hu"

 

Válaszom:

Kedves Hölgyem/Uram!
 
Január 16-án kelt levelüket olvasva meghatódtam.
Még soha nem kért elnézést egyetlen szállító sem a késedelmes szállításért tőlem, de arra, hogy türelmes várakozásomért ajándékkönyvvel kedveskedjenek, álmomban sem gondoltam.
Szívből örültem, és meséltem környezetemnek nagylelkű és szokatlan gesztusukról.
 
Illene megköszönnöm, ha lenne mit...
 
Ma átvett csomagomban hiánytalanul megtaláltam a megrendelt könyvet.
A levelükben jelzett ajándék szakácskönyvnek viszont nyoma sem volt.
 
Nem ért kár, hiszen amiért fizettem, azt megkaptam, de kérem, árulják el nekem, mi szükség volt akkor a kilátásba helyezett, de el nem küldött ajándéknak?
 
Tisztelettel üdvözlöm Önöket, Dr Zsákainé Sági Erzsébet.
... Hogy mi volt a válasz? Azt nem tudom, mert még nem érkezett meg...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása