Üzenet a ladikból

Bősze Emil Miklós barátomra emlékezve

Bősze Emil Miklós 1949.12.06.-2013.03.16..jpgBősze Emil Miklós

1949.12.06. - 2013.03.16.

 

 

Csended üzen... Jó volt élni,

beteg testben ép szívvel holnapot remélni...

Ballai magányban múzsáddal beszélni,

rövid életedet Isten elé vinni.

 

 

Drága Barátom...

Megnémított a döbbenet, szavamat vette a fájdalom. Napok teltek el, és nem tudtam szólni az elmenőhöz...

Búcsúmat nem hallod már, de tudom, gondolataim kísérnek, és eljutnak Hozzád. Köszönöm a barátságot, a rám szánt időt, a Tőled érkező szeretetet, figyelmedet, és bölcs tanácsaidat. Köszönöm, hogy megtiszteltél bizalmaddal, és megosztottad örömeidet, gondjaidat velem.

Köszönöm a meséket, miket Várad, Balla és Budapest ihletett, köszönöm, hogy mielőtt végleg Tündérkertbe költöztél, megismertettem életed legfontosabb történéseit, és szereplőit. Hallhattam váradi sikereidet, volt iskolád elismerését, láttam Édesanyád - író fiára - büszke mosolyát a fényképeken, és tudtam - hiszen Te mondtad -, hogy a nehézségek ellenére boldog és teljes életet élhettél abban a meleg családi légkörben, mit gyermekeid, feleséged  és Te magad teremtettél.

Gyakran - csaknem naponta - köszöntöttük egymást és hetente ünnepedet, a szombatot, majd az enyémet, a templomcsendet hozó vasárnapot.

Tudtam, hogy mestere vagy a palacsintasütésnek, és tudtam, hogy mestere vagy a szónak!

Gyönyörűen használtad anyanyelvedet, de ennél többet tettél..., lélekből írtál, nyíltan, őszintén, mint ahogy a gyermekek nyílnak meg, ha figyelnek rájuk. Nem szervezted, mégis közösségteremtő erőd birtokában, akaratlanul is vonzottad az embereket. Hallgattuk szavadat, hittük, és megéltük történeteid valóságát.

Sokat beszélgettünk életről, halálról, de a magad készülődését csak sejthettem, soha nem mondtad, hogy ennyire közel van a Menny. Fényképeken őrzött temetői sétáid megsokasodása, írásaid, képeid, videóid rendezésének híre talán jel lehetett volna...

Drága Barátom... Nagyon fogsz hiányozni közösségünkből... Máris hiányzol.

Családod gyászában osztozva mondok Istenhozzádot Neked.

Hitem szerint még találkozunk.

Ölellek szeretettel, emlékedet megőrzöm.

 

Sági Erzsébet

2013.03.21.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonyphatz 2013.03.21. 16:21:55

Lelkemből szóltál, - Lótuszvirág!
Köszönöm...

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2013.03.21. 19:06:44

@bonyphatz:
Drága Barátom... Tudom, szívednek kedves embert vesztettél el Emil személyében Te is... Fogyunk..., ám hiszem, egyszer majd együtt leszünk mi mind! Ölellek szeretettel, köszönettel szavaidért.

Alienita999 2013.05.16. 08:16:35

Gyönyörű megemlékezés. Bár én Emilt nem ismertem jól, személyisége szívhez szóló, szeretetről árulkodó szavaidból tökéletesen tükröződik. Köszönet érte.

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2013.05.17. 14:22:56

@Alienita999:
Hálás vagyok, hogy elolvastad ezt a bejegyzést. Emil csodálatos ember volt. Aki kapcsolatba került Vele, azt megigézte lényének tisztasága, eredendő jósága, szerénysége és bölcsessége. Köszönöm, hogy megtiszteltél jöttöddel!
süti beállítások módosítása