Ajánló

Kedves Látogatóm! Kérlek, hogy kattints rá erre a linkre, http://leleszi.5mp.eu/web.php?a=leleszi

és olvasgassad –  kedves, és nagyra becsült barátom - Leleszi Balázs Károly igényesen felépített, gyönyörű műveivel feltöltött lapját.

 

„1958-ban születettem, Budapesten, egy sokgyermekes hívő családban. Édesapám később lelkipásztor lett Gazdagréten. Szüleink Krisztus-hite sem garancia arra, hogy az életünkben nem lesznek nehézségek, megpróbáltatások. Épp ellenkezőleg. Másképp alakult az életsorsom, mint azt én elképzeltem.

Voltam nagyon gazdag, és voltam szegény nincstelen hajléktalan; éltem csak úgy bele a vakvilágba, és élek most küldetéstudattal; voltam nős és belevásott a fogam. "Sírni a kegyelemtől, nem a kíntól", írja St. John Perse a Bóják címú versében.
Mert nem azok vagyunk, amit elértünk, aminek mások tartanak; hanem, amiért élünk, amiért küzdünk, amiért az Isten az ő szolgálatába állított minket.”

( Egy rövid idézet Leleszi Balázs Károly bemutatkozójából)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása