Gyönyörű játékaim

 

 

 

 

 

 

 

Amikor én kicsi voltam,

rongybabámat karolgattam.

Kóchajába masnit fontam,

nem szerette senki jobban.

 

 

Úgy vártam az esti csendet,

csillagok közt vágtam rendet.

Kaszám vágta, sarlóm szedte,

égi malom őrölgette.

 

 

Ezüstporos párnám dagadt,

Holdsugárka óvón takart.

Bagoly fütyült altatódalt,

Álommanó velem maradt.

 

 

Hajnalban a rigó füttye

hívott ki a nedves fűre.

Meglestem egy fürge ürgét,

táncra kértem fák tündérét.

 

 

Tücsköm húzta bánatosan,

megtudtam, hogy nagy baja van…

Tarisznyája üres maradt,

Siratta a múló nyarat.

 

 

Harmatosan áztam-fáztam,

Napsugárral szárítkoztam.

Akkor, régen, kis koromban,

Éjjel-nappal boldog voltam…

 

 

 

Sági Erzsébet

 

 

Illusztráció: családi fotó egy éves koromból

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása