Csak egy futam a szélorgonán

hold_1_1.jpg

Üzenet az elmenőtől.

Dr. Vígh Tibor barátunk emlékére

 

 

 

Öreg fáról levél pereg,

széjjel hordják szorgos szelek.

Ígérném, még leszek nektek,

de az időm mind kevesebb...

 

Mit meg nem tettem, elmarad,

 tél hint rá jótékony havat.

Hunyt szemeim fagyott tavak,

megfakulnak fáradt szavak.

 


Szűkre szabtad időm Uram,

futva jártam be az utam.

 Szélorgonán síró futam...

Köszönök mindent Uram.

 

 

Sági Erzsébet

 

Illusztráció: free fotó a netről

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása