Mackó mama nevel

mackók1.jpg

 

Nem megmondtam, hogy veszélyes?

Kicsi bocsnak tilos még ez!

Irgum-burgum, ne vitatkozz,

békémből - vigyázz! - ki ne hozz!

 

mackók2.jpg

 

Na de Mama! Ne pörölj már!

Aki nem tanul, az szamár!

Kipróbáltam, pórul jártam,

saját bőröm kárát láttam.

 

 

mackók3.jpg

 

Ne feleselj, mert megbánod,

kiporolom a kabátod!

Apád, ha látja, hogy szakadt,

egész biztos sírva fakad.

 

 

mackók4.jpg

 

Kicsi bocsom, nem bántalak,

féltve, védve tanítgatlak.

Szemem fénye, jöjj karomba,

féltésből vagyok goromba.

 

 

 

 

Sági Erzsebet

 

Illusztráció: free fotó a netről (forrás: Fropki.com)

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása