Képek, amelyek megfogtak engem (haikucsokor)

Langurbébi

 

Pocakom tele,

szépségem nyilvánvaló!

Gyertek, csodáljatok!

 

 

Vidámság

 

Azt nem tudom min

pukkadozom, de nagyon

jól szórakozom!

 

 

 

  

 

Barátok

 

Most én ülök Rád

hatalmas barátom,

aztán cserélünk!

 

 

 

 

Bagolykák

 

Kukucs, Te Ember!

Csak nem engem keresel?

... Milyen ferde vagy!

 

 

  

 

Cseresznyevirág

 

Havazik kint, de

kinyílok nemsokára!

... Emlékszel majd rám?

 

 

A szép képek a netről valók, a haikukat én "költöttem" alájuk!:)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása