Egy cikk margójára

www.origo.hu/teve/20120208-enyhen-szolva-nem-vagyok-vago-istvan-friderikusszal-indul-a.html

 

Elöljáróban csak annyit, hogy a "Legyen ön is milliomos!" című műsor hűséges nézője voltam.

Lenyűgözött a műsorvezető, Vágó István műveltsége, tudása, lényének elragadó közvetlensége, humora és játékossága.

Nélküle a műsor már nem lesz ugyanaz.

Nem szeretnék károgni, annál is inkább nem, mert elismerem utóda, Friderikusz Sándor tehetségét, mit más típusú műsorokban gyakran megcsillogtatott már.

Tetszik, ahogy fenti cikkben Friderikusz Sándor elismeri azt, - ami egyébként köztudott -, hogy "enyhén szólva nem vagyok Vágó István".

Nem bizony! Ezért azt gondolom, életveszélyes egy olyan ember székébe ülni, aki olyan magas mércét állított, amit legfeljebb csak Ő maga lenne képes átugorni.

Nem bírom ki, hogy ne jegyzem meg, hogy milyen mosolyogtatóan üde megjegyzéssel indított az újságíró, mikor Friderikusz Sándort idézve ezt írta: "Az elején a Legyen ön is milliomos! egy kicsit se izgatta a fantáziámat, annyira, hogy nem is néztem, őszintén szólva. Nem nagyon vagyok az ilyen játékoknak a híve"...

Nos, ennek fényében úgy vélem, nem biztos, hogy tudja, mire is vállalkozott.

 

Fenti cikk forrása:www.origo.hu 2012.02.08. 18:08

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása