Papuska 60 éves lett!

 

 

 

 

 

Életem párja 60 éves lett!

Mérföldkő az ember életében minden születésnap, de a hatvanadik, az több okból is különleges. Optimális esetben lezárja az előző kétharmadot, és megnyitja az utolsó, a következő 30 évet.

 

Ezzel a versemmel köszöntöttem Őt a tiszteletére rendezett ünnepségen.

 

 

Isten éltessen!

 

 

Hatvan éve, Hold fényénél láttad meg a világot.

Örömében – fenn az égen - a Fiastyúk ficánkolt.

Homlokodon csillag fénylett, ott is maradt örökre,

így lettél Te szüleidnek legnagyobbik öröme.

 

 

Réges-régen, negyven éve láttam meg a szemedet,

akkor régen, mint mesékben, fogtad meg a kezemet.

Esélyünkre nem vigyáztunk, közénk állt a távolság,

tanulással, karrierrel csábított a nagyvilág.

 

 

Évek mentek, újak jöttek, és én éltem Nélküled…

Csak álmaimban hittem abban, hogy életem szebb lehet.

Megjelöltek, beteg lettél, nyomodban járt a kaszás…

Féltettelek…, nem tudtam, hogy így is jöhet megváltás.

 

 

Gyógyuláshoz új élet járt… Duplázódott családod,

asszonyt kaptál – régi kedvest -, és lett még egy Tamásod.

Hamvasságom menet közben - mert csak nyűg volt -, elhagytam,

de tudd, hogy a szívemben, még az a régi tavasz van.

 

 

Már sok éve minden reggel én főzöm a kávédat,

Gyorsan múlik - együtt töltve - minden tűnő pillanat.

Hogy cérnánkból mennyi van még, nem tudhatjuk, jobb is tán…

Életünkön legyen áldás, békesség és boldogság.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galamb. 2012.02.02. 20:58:17

Isten éltesse életed párját mint ahogy Téged is, erőben egészségben, az emberi életkor lehető legfelsőbb határáig szeretteitek, s egymás nagy-nagy örömére...

sári

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2012.02.03. 06:38:10

@galamb.:
Köszönjük drága Sárikám a jókívánságokat! Remélem, jut még idő, hogy évről évre megünnepelhessük egymást!:) Egészséget adjon a Teremtő. Ölellek szeretettel szavaidért, jöttödért, Lótusz.
süti beállítások módosítása