Viski Ildikó: Emlékszem...

Kedves Látogatóim! Néhány napja bemutattam VISKI ILDIKÓ barátnőm alkotásaiból egy verset és egy prózát. Az alább közzétett verse 40 éve született. Fogadjátok értő szeretettel!

 


Viski Ildikó: Emlékszem...

 

 

Emlékszem nem rég még Vele voltam,

Emlékszem akkor még boldog voltam!

Boldog, mely úgy tűnt sosem mulandó,

Boldog, mely ma már csak hazug szó!


Nemrég azt sem tudtam, mi az-az élet,

Ma minden hangja szívfájdítón éget!

Nemrég azt sem tudtam, mi az a szerelem,

Ma azt is tudom, igazán Őt szerettem!



 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása