Rekviem egy japán akácfáért

Sírok... 

Kinek volt útjában? 

Sok éve, Édesanyám ültette, az otthonom előtt állt, amikor hazaértem, üdvözölt simogató ágacskáival.

... Emlékfa volt, halott Anyám tegnapig élő ajándéka.

Gyönyörű fa volt, pompázott virágnyíláskor, és jól viselte a metszés fájdalmát is.

Nem nőtt a vezetékekig, nem lógott be a járán közlekedőket akadályozva, csak szebbé tette az utcaképet, örömöt adott tavasszal fehér palástba borult látványa, és volt még egy nagyon fontos feladata is, enni adott a méheknek.

Nem ártott senkinek, most mégis elpusztították gonosz kezek.

Még csak el sem köszönhettem tőle, mert gyilkosa még arra is lusta volt, hogy becsöngessen - itthon voltunk folyamatosan -, és közölje, kinek az utasítására, és milyen okkal vágja ki a tér egyik legszebb fáját!

Sírok!!! ... És átkozódom, mert nagyon fáj ez az ész nélküli pusztítás.

FOTÓ: saját felvétel!

 A virágzó fáról készült felvétel 2017. ápilis 19-én, egy hózáport követően készült.

 

 

Ennyi maradt belőle 2023.március 15. reggelére.

 

FRISSÍTÉS!!!!!!!!

 

Tegnapi fájdalmas posztomra ma reggel válasz érkezett.
Az önkormányzat munkatársa felkeresett, elnézést kért, és kapott.
Felajánlotta, hogy a gyökerek kiszedésével, és új fa ültetésével igyekszik jóvá tenni mindazt, ami történt.
Megköszöntem, tiszta szívvel megbocsátottam, és kértem, ne tegyen semmit, csak drukkoljon velem együtt a hajtásoknak, hogy éljenek, növekedjenek! Én bízom a gyökerek erejében, és Édesanyám fentről küldött segítségében.
Faluszépítő szándék vezette, amikor az 1848-as forradalom emlékére emelt Harangláb környezetét igyekezett rendbe tenni.
Ennek az emlékműnek a közeli szomszédja volt a kivágott fánk is, ezért esett áldozatul.
Nincs bennem már harag. Tetszik a gyors, és tisztességes reakció, a felelősség vállalása, és a jóvátétel szándéka.
Valahogy így kellene nagyban is működni, kedves polgártársaim!

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása