Fergeteg-keringő

2014-07-14 17.24.50.jpg

 

 

Bágyadt nyárban bőrig áztam,

forgószéllel táncot jártam,

kertem védtem haragjától,

napraforgót-döntő kártól.

 

Fájó táncunk harc volt inkább,

tépett engem, lombot, hintát.

Madárfészket dobott sárba,

fiókát rémített halálra.

 

Forogtam, míg el nem űztem,

esőcseppből gyöngyöt fűztem,

napsugárral szárítkoztam,

 szivárványból mosolyt fontam.

 

Sági Erzsébet

Illusztráció: saját fotó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása