Konfliktus

 

Belenyalsz a más csuprába?

Tudhatnád, hogy orrod bánja!

Ezt az edényt én találtam,

méhekkel is harcba szálltam,

azt hittem, hogy jól eldugtam,

... mégis üres most a tálam.

 

Büntetésed bokszmeccs legyen,

mérkőzzünk meg itt a hegyen!

Nem kell bíró, nem kell drukker,

nem hiányzik nekünk stukker.

Izom, erő, és becsület!

... Nyerd el - ha kell - a mézemet!

 

 

Sági Erzsébet

Illusztráció: free fotó a netről

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása