A Sumida folyó hídja Kulturális Magazinban 2019. október 31-én megjelent haikucsokor

PILLANATVERSEK
~~~~~~~~~~~~~~~
Sági Erzsébet haikui

Őszi tanács

Lassabban járni,
napfürdette lelked ég
felé kitárni!
*
Bölcsülés

Megtanultam jót,
és rosszat elengedni.
Szabaddá lettem.
*
Kegyelem

Hitem kitartott,
velem volt mindig. Élni,
és menni segít.
*
Leltár

Szép gyermekkorom,
tartalmas életem volt.
Nem riaszt a tél.
*
Télelő

Részeg darazsak
ropják haláltáncukat.
...Készül a gubó.
*
Vénasszonyok nyara

Kegyes átverés...
Fogadd örömmel, tégy úgy,
mint ki elhiszi!
*
Egyszer majd menni kell...

Ősz után tél jön.
Rozsdás levéllel üzen
diófánk: - Készülj!

fotó: zoliber

A képen a következők lehetnek: növény, természet és túra/szabadtéri

https://www.facebook.com/Sumidafolyo/posts/941209372911608?comment_id=958490051183540&notif_id=1572694798928501&notif_t=feed_comment_replyA

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása