Meghívó az Ünnepi Könyvhét egyik apró - de számomra mégis hatalmas - eseményére, ... dedikálásomra!:)

Szeretettel hívok, várok minden érdeklődőt az Ünnepi Könyvhét pénteki - 2009. június 5. - dedikációjára, ahol nyomtatásban első alkalommal megjelent írásaim kapcsán 13.30-tól 14.00 óráig dedikálhatom a "Szavak csillámló hóesése" című antológiát, az ACCORDIA Kiadó 3. számú pavilonjában.
(Helyszín: A Deák teret és a Vörösmarty teret összekötő Deák Ferenc utcában!)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiss Viki 2009.06.05. 22:35:59

Drága Lótuszvirág!
Gratulálok a dedikálásodhoz, és minden írásodhoz!:))))))
Olvastam a blogodra eddig feltett összes cikkedet. Nagyon szeretem mindegyiket. Némelyeket megkönnyezek, van amelyek mulattatnak.
Szeretettel ölellek, sok puszival: Viki

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2009.06.05. 23:01:35

@Kiss Viki:
Drága Vikim!:)))) Szívből köszönöm, hogy hűségesen olvasol..., és drukkolsz nekem, és velem örülsz, amikor van minek.:)
Ez a mai ilyen nap volt... Volt minek örülni.
Azt gondoltam reggel, hogy már az is egy csoda számomra, ha ott lehetek a 80. Ünnepi Könyvhéten, tollal a kezemben, várva, hogy hátha valaki pont tőlem kér dedikációt...
De, hogy ez meg is valósuljon!!! Kellettek hozzá azok az emberek, akik eljöttek, és valóban kértek néhány sort tőlem. :)))))))
Köszönöm, hogy lélekben - mint mindig! - most is velem voltál és vagy.:)
Ölellek szeretettel, köszönettel, Lótusz.:)

2009.06.07. 13:02:14

Én is gratulálok a dedikálásodhoz (majdnem azt írtam, hogy én is dedikálok a gratulálásodhoz :)))), azért szívesen elmentem volna, mert pl. fotózhattam volna is, is volna, volna-volna, is-is. (Kiválasztás tetszés szerint. Ma lenni fogalmazásgátló -ban/-ben reggeli. ;))

Lótuszom · http://lotuszom.blog.hu/ 2009.06.07. 23:14:55

@Szabó Borka:
Drága Borka!:)) Köszönöm! Én is sajnálom, hogy nem értesítettelek... De, magam sem bíztam abban, hogy lesz kinek dedikálnom. Majd elájultam a meglepetéstől, amikor sorra megjelentek volt kollégáim, barátaim, az antológiát szorongatva.:)))
Mivel június végén jelenik meg a következő gyűjtemény, amiben jóval több írással szerepelek, mint az elsőben, remélem, a kiadó a jövő évi Ünnepi Könyvhétre is meghív. Borkám! Én már most szólok, kérlek, gyere, és fotózz! :)))
Azt hiszem, nagyszerű dolog, hogy bár más-más kiadónál megjelenve, de közös lapunk, a Mentrópia színeiben hárman is élhettünk ezzel a kivételes lehetőséggel.
Ölellek szeretettel jöttödért, Lótusz.:)
süti beállítások módosítása